Lucia firande o annat smått o gott....

I dag har det varit full rulle..
Först en skit jobbig natt - Jonas o Kasper hostade som tokar halva natten, jag var sååå trött när klockan ringde vid 07:00 haha..
Men, mamma som man e, så drog jag upp oss alla tre o for i väg till dagis.. När jag o Kasper kom hem så fick han lite gröt, sen var det dags att sova middag..
Jag for runt o plockade lite o gjorde sånna där bra saker haha..
Sen i väg till dagis o hämta Jonas, o så vidare till Öppna förskolan där det var träff med föräldragruppen :-) det var trevligt..
Så kul o se flickorna (Alica o Frida), dem växer så från gång till gång :-)
När vi kom hem så hade Martin lagat middag, mycket gott :-)
O sen for jag i väg i ilfart till Coop o köpte en pepparkaksgubbe dress till lille Kasper, sååå söt.. O sen var det dags för Jonas luciatåg..
Han var så himla söt..
Tyvärr hade dem en riktigt skum belysning där inne, vilket gjorde det jätte svårt att få bra kort.. Lägger in några stycken, men dem e väldigt mörka :-(
Jag lyckades dock filma med kameran - det visste jag inte ens att jag kunde göra hahaha, måste jag tillägga att jag haft kameran i 1 år hahaha...

Kasper i sin pepparkaksgubbe dress :-)

Jonas gick först i luciatåget :-)   (man ser dock inte så mkt av honom)

O så ett kort på alla dagisbarn... Dem e rätt många faktiskt :-)

O så ett kort på dem 3 såååå söta pepparkaksgubbarna i mitten, dem har små söta öron på sig när dem sjunger "I ett hus i skogens slut"... (Jonas till höger)


O tack vare fina Sandra P, så kommer det ett litet kort på några söta pepparkaksgubbar, där fina Jonas finns med, han står längst till höger :-)
En mycket bättre bild än dem jag fick med min kamera...! 
Tack så mycket Sandra...! :-)



O så en bild från häromdagen när min syster Sandra var här :-)
Sååååå fina.. :-)



O så har vår fina lilla Kasper fått ögoninflammation, tror vi....
Här e en bild tagen strax innan vi la honom nu i kväll... Vad tror ni???
Behöver jag säga att det vänstra ögat ser aningen smalt o lite svullet ut??!


Men såååå söt ändå...
Bara trist med så mycket klet i ögat :-(

Nu e det dags för lite egentid för mig o Martin :-) vilket innebär "Oskyldigt dömd" på tv4... :-)

Tjing...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0