Lugnet...

Ja, nu råder lugnet här hemma..
Jag sitter i soffan med en kopp kaffe, Martin spelar PS2 spelet FIFA 10, Jonas leker i badrummet o Kasper sover :-)
I dag händer inte mycket, kanske ska i väg sen med vännen Erica o några fler till pulkabacken :-) Vore skoj för Jonas att få åka lite...
Lille Kasper får i så fall stanna i vagnen...! Jag har ju inga skor till honom, jag har letat o letat..

För övrigt så e dagen i dag ingen bra dag - jag har PMS...
Jag tror det i alla fall för jag känner mig himlans otrevlig till o från, stackars min familj..

O så skulle jag hemskt gärna vilja vinna på lotto, känner att det finns mycket som jag skulle vilja införskaffa haha, men men..
Jag får helt enkelt luta mig tillbaka o spara pengar.. O så får jag tänka på allt fint jag kan köpa i Egypten sen :-)
Sååå spännande..
Vi har dock inte bestämt än hur vi ska göra med barnen :-/
Vi vill ta med dem, men samtidigt så vore det trevligt att bara vara vi för en stund.. O kanske vänta lite med en utlandssemester med barnen tills i alla fall Kasper har blivit lite större..
Han har ju faktiskt inte så stor nytta av att resa nu..
Jonas däremot skulle älska det... :-) Vi ska kolla runt med dem andra o se vilka av dem som ska ta med sina barn osv, vore ju i så fall roligt för Jonas om han kunde leka med dem andra barnen..
O jag e ju så rädd o nervös för alla virus o sjukdomar osv - det räcker med all skit som stackars Kasper fått dras med dem senaste 4 månaderna :-(
Men samtidigt så e jag som ja e... Min mamma frågade mig i går om jag verkligen skulle kunna slappna av o njuta där borta om jag inte har mina barn med mig.. Jag saknar dem ju såååå ofantligt mycket bara jag tänker tanken på att lämna bort dem..
Jonas e ju borta ibland, hos vänner, med moster eller hos mormor.. Men Kasper har vi inte lämnat bort än, jag kan inte...
Jonas e stor nu o behöver komma hemifrån ibland, så jag skickar i väg honom då o då - men sen att jag ligger hemma i ångest o nästintill blir galen av saknad, det e ju en annan historia... :-)
Tänk då hur det skulle bli om jag lämnade båda..
Mitt hjärta svider bara jag tänker tanken..
Men om jag gör det, så ska jag kolla upp allting innan - jag vill veta vad barnen gör, hur dem mår, dem måste ringas o jag tar ju gärna emot lite sms oxå o så måste det finnas bil hemma...
Jag e absolut inget kontrollfreak, men det gäller faktiskt mina barn.. :-)
Måste ju se till att dem har det bra...!

Nu ska jag leka lite med Jonas o hans laptop, sååå mysigt ju... :-)

Tjing..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0