Mina små gryn.....

Vilken härlig morgon....
Jag vaknade 8:30 av att telefonen ringde - det var svärmor.. Hon pratade lite med Martin, så jag vaknade.. Så skickade vi upp Jonas ur sängen för att se julkalendern 8:45...
Men det var ju ingen julkalender i dag på morgonen, så i vardagasrummet satt stackars Jonas i hela 15 minuter innan jag klev ut ur sovrummet o konstaterade att det inte gick någon julkalender i dag haha..
Då byttes det fort till barnkanalen :-)
     Fina Martin fick lite sovmorgon av mig i dag... Jag o Jonas gick upp o gjorde oss i ordning medan Martin o Kasper fortfarande sov..
Sen vid ca 9:30 kom dem upp, då var frukosten framme o klar :-) mysigt..

Har även tagit lite söta bilder på barnen i dag o i går, måste ju visas...! :-)

Först e det från i går, när Jonas o Isabelle busade med Martin :-)


O fina Jonas :-)


O söta Kasper myser i babygymmet :-)


O så lite bilder från i dag :-)
Jonas e ju så stolt nu, han har lärt sig skriva Sandra utantill... Varsågod moster :-)


O så lite bilder på fina Kasper som e ute o glider i vardagsrummet i sitt nya vrålåk :-)






Sååååååå söt ju....!

Nu sitter Jonas i duschen, jag o Martin i soffan o lille Kasper åker runt hihi..
En härlig söndag med andra ord... :-)

I dag ska vi bara ta det lugnt o göra så lite som möjligt...!

3:e advent i dag :-) myyyysigt...!

Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0