Mixx... :-)

I går var jag o älskade Michis ute med barnen i pulkabacken, såååå kul.. Våra barn har verkligen blivit stora nu som åker ner från den jätte backen helt själva haha..
Michis vågade sig på att åka, men inte jag.... Jag e sååå feg haha..
Men vi hade väldigt roligt, skrattade så vi grät... O barnen åkte, rullade runt, flög av, krockade, ja allt man kan tänka sig haha..
Funderar på att ta en sväng dit i kväll oxå.. Någon som vill med??
Vi tar Brobacka :-)

O så var vi o handlade o jag kom hem med en riktigt fin topp som jag ska ha i morgon :-)

Ja, den e ju helt klart finare på än på bild haha..
O i dag tänkte jag bege mig ut o titta om jag kanske kunde hitta något fint till Jonas.. Han har vuxit ur nästan alla sina skjortor.. Kasper fick ju skjorta o skit snygga Jeans i julklapp av Martins bror Stefan o hans Linda.. Så den lille behöver inget, men det vore kul om Jonas kunde få klä sig lite fint..
E ju faktiskt nyårsafton o allt :-)

O Nyårsafton ska vi spendera med Eva o Johan... Sååå trevligt.. Fast denna gången ska vi vara hemma hos dem, dem bor såå mysigt..
O så e det så kul att deras Kevin o vår Jonas leker så himla bra ihop... O på tal om detta så måste jag berätta om förra årets Uppesittarkväll haha..
Då sitter vi vuxna i vardagrummet när Kevin kommer ut ur sitt rum nermålad med tuschpennor bl.a i ansiktet hahaha.. Stackars Eva, hon såg helt knäckt ut... Fina Kevin med tusch överallt dagen innan julafton haha, såååå söt ju...
Kommer dock inte ihåg om dem fick bort allt..!
Jonas hade målat sig lite grann oxå, men inte i ansiktet haha...

Nu ska jag skratta mig vidare ut i köket en stund :-) Martin kom precis in, han har varit nere i garaget o ställt ner cykeln o tvättat bilen.. Kasper sover middag nu men jag funderar på att kanske gå en runda innan vi går ut alla 4.

Tack fina Michis för att du e såååå rolig haha...
I går var en helt fantastisk dag, trist att du åker hem nu... Men hälsa Enköping från mig :-)

O så vill jag säga att det finns nog ingen som har sååå fina vänner som jag har :-) ni vet vilka ni e...! :-)
E sååå tacksam för att ni finns..
Har även en del nyfunna vänner sen en tid tillbaka :-) sååå snälla..
Ja, alla ni - jag vill alltid ha er nära mig...underbara ni... :-)

O nu e det dags att ta tag i vardagen igen :-)

Tjing..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0