Myyys..

Efter allt det vardagliga vi gjort i dag, så fick vi besök av min syster Sandra :-) så trevligt...
Hon fick julklappen som vi köpt till henne :-) 2 st halsbandssmycken, hon blev jätte glad.. :-)

O sen fick vi besök av vännerna Jeannette o Magnus, vi fikade lite o så fick dem en julklapp av barnen o även barnen fick sina julklappar;
Jonas fick ett tefat :-) han blev väldigt glad o ville genast ut o åka...

O Kasper fick en jätte snygg tröja :-)


Såå trevligt med besök...
O nu så har gästerna åkt. Jag o Jonas sitter i soffan o tittar på teve o Kasper sover o Martin e på träning..

Har dock tagit lite kort på oss alla i dag..
Kanske inte dem bästa bilderna hahaha, men dem bjuder jag på i alla fall...
Hahaha, sååå snygga e vi..!


E ju kul att JAG i alla fall tittar in i kameran hahaah...
O härligt att Kasper e såååå glad :-)

Nu ska jag fortsätta mysa med Jonas innan det e dags för honom att sova..

Tjing..!


Kommentarer
Eva

Vad fina ni är!

Vad mysigt det ska bli ikväll och helt underbart att Kevin ska vara med;)

Kram kram

2009-12-23 @ 07:04:11
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0