Ojdå.....

Tror visst att en liten Eva inte har uppskattat mitt lilla uppehåll från bloggandet hahaha... Ja, jag har faktiskt inte orkat, men nu ni.... :-)

Som sagt så var vi ju ute på stan o såg tomteparaden i helgen.. Mycket trevligt, men iiiiisskallt...
Hur som helst så hade dem gjort en pulkabacke mitt i stan :-)
Såå påhittigt haha... Så Jonas lånade sig en pulka o åkte ner... :-)
           



O så hann vi även med lite pilkastning o sånt :-)

Sen slog kl 16 o det var dags för tomteparaden, som vi såg med vännerna Eva, Johan o barnen :-)
Johan var riktigt förväntansfull :-)

Eva var nog frusen... :-)

O jag, hahaha... Ja, helt klart en av mina snyggaste sidor :-)


O så lite bilder från själva paraden oxå :-)

Tomten som blev fångad av en apa hahaha, såå söt...


Minsta bocken :-)


Tomten med 3 ben :-)


O så den minsta o gulligaste bilen med tillhörande husvagn :-)


Nog med bilder från denna dag :-)
 Idag så har jag lyckats sova middag i ca 30-45 min, jag passade på medan Kasper fortfarande sov efter att vi hade varit o hämtat Jonas på dagis..
Såååå skönt...
O så har dagen flutit på, först kom Jenny hit en sväng, sen kom min lillasyster Sandra, sen David o Isabelle - duktiga Isabelle har slutat med napp nu :-) o sen kom även min lillasyster Sabina hit...
Men där emellan har jag hunnit i väg till gymmet på ett riktigt uppfriskande spinningpass med fina Erica...

Martin e i väg på fotbollsträning o kommer hem sent i dag, så nu ska jag mysa med Sabina, hon ska sova över här..!

Men först några tok-söta bilder på fina Kasper som jag tog i morse, såååå söt..!



Nu ska jag titta på Andra Avenyn o mysa med Sabina :-)

Tjing..!

 



Kommentarer
Mini

Ursäkta mig men jag var faktiskt också med och kollade på Tomteparaden med er!!! :(

2009-12-01 @ 21:55:18
sandra

hihi ja han gillar bebisar, speciellt när de är så söta som Casper :-)

2009-12-02 @ 08:44:27
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0