Promenad o lek :-)

Ja, jag kom i väg på en promenad i alla fall :-)
O det jag hittade var dessutom på rea, hur bra kan det bli :-)
Så fina Kasper fick en fin liten slips till sin vita skjorta...

O Jonas fick en blå/vit randig skjorta, det ingick en likadan slips till, men jag har inte bestämt vilken av dem det blir än.. Men just nu hänger den svarta intill... :-)


O så var vi ute en sväng i pulkabacken oxå :-)
Jenny o Olof & Jag, Martin o Jonas.. Lille Kasper fick stanna i vagnen..
Jag stod som vanligt bakom kameran haha o dem andra åkte... Jag e en riktig fegis hahaha..
O så lite bilder från dagen :-)

Börjar med fina Jonas :-)

Här vet jag inte vad dem gör hihi...

O fina Martin suuuusar ner för backen haha..

O här vet jag inte verkligen inte vad som händer hahaha..

Jonas i full fart på tefatet hahaha...


O när vi kom hem så spelade Martin lite FIFA 10, jag o Jenny kollade in nya Haléns o Jotex, Jonas o Olof lekte på Jonas rum o lille Kasper mös med farmor :-)
Nu har alla gäster gått härifrån, Jonas tittar på teve, Martin lagar mat, Kasper gnäller o jag ska väl ta o hjälpa till lite kanske hihi...

Tjing...!


Kommentarer
Erica

Slipsen med dinousarien har Simon, såå söt :)

2009-12-30 @ 19:49:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0