Snart, snart....

Ja, snart e det julafton :-)
Vad jag längtar...!
Kasper förstår ju inte men Jonas, han e mer än redo för alla julklapparna :-)

I dag var jag uppe med tuppen kl 7 o kände mig faktiskt riktigt pigg o utvilad - återstår o se om Martin kände likadant innan han for till jobbet... :-)
O morgonen verkligen flöt på, inget gnäll, inget tjafs o framför allt ingen stress... O fina Jonas beslöt sig för att gå till dagis i dag istället för att ta cykeln, väldigt trevligt om ni frågar mig..
Blir lite mysigare då, när vi kan prata om saker o hålla varandra i handen o så..

Nu väntar jag in morgonkaffet o tittar lite på teve..

Längtar tills jag får hämta Jonas på dagis, saknar honom lite när han inte e hemma...

Nu e det kaffet som gäller för en stund :-)

Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0