Sötnosar :-)

Blev en riktigt sen kväll i Söndags :-) Vännen Jenny var här, vi drack lite vin o pratade massor, sååå trevligt..
O i går var en väldigt trevlig dag :-)
Jag o Jonas gick i väg en sväng till vännen Erica... Jonas o Emilia lekte massor medan jag o Erica pratade o lekte med lilla Simon som blivit en vääldigt stor kille nu :-)
Sååå söt ju...!
Måste ta med Kasper någon dag så kan dem mysa med varandra lite :-)

I dag blir det lek med vännen Michis o hennes dotter Thea... Jonas o Thea leker ju så himla bra ihop, kan vara för att dem känt varandra hela livet hittills o så lär det fortsätta.. Sååå mysigt..!
Blir spännande o se om dem kommer fortsätta vara vänner även senare i livet när dem blivit stora på riktigt haha..
O sen kommer David o Isabelle hit några timmar, det blir kul..
Kanske hinner vi med en fika med Jeannette o Magnus oxå, vi får se :-) men det hade ju varit väldigt trevligt..!

För övrigt så väntar jag på brev - ska bli sååå intressant HA..

O snart e det nytt år :-/ igen.... Ja, shit vad året gått fort.. Nästan skrämmande.
Sen jag fick Jonas så tycker jag att tiden bara springer i väg, nästan lite läskigt. Så jag kan ju bara tänka mig hur fort dem närmaste åren kommer gå.
Skrämmande..

O så ska jag kolla upp detta med pass, måste ju ha ett när vi åker till Egypten :-) Shit, jag ska till Egypten, helt ofattbart haha..
Jag kan verkligen inte föreställa mig hur det kommer att vara. Jag har ju aldrig varit utomlands på det sättet - jag har varit i Finland 1 gång o i Danmark 1 gång haha..
Det ska bli sååå spännande.. O mysigt att få rå om Martin hela veckan.

Såg ett program på teve i går som verkligen fick en att fundera över saker o ting. Hur lätt det egentligen e att allt går i kras.. Man måste vara rädd om det man har o vårda det ömt.
O jag som lider av PMS lite till o från haha, bådar inte gott för mig i alla fall.

NU kommer lite bilder från morgonen i dag o när grabbarna busar lite :-)



Tänka sig att just JAG har dem finaste grabbarna i världen, hur kan det komma sig?? :-)

Nu ska jag vila lite, har fått huvudvärk :-(

Tjing..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0