Tjohooo..

I går var det fredag :-) me like....!
Jonas var hemma från dagis o jag försökte nå bvc halva dagen men utan resultat.. Det slutade med att jag pratade in på telefonsvararen o så hoppas jag att dem ringer mig på måndag..
O så var vi i väg en sväng till Öppna förskolan med barnen, det var kul.. Jonas lekte med en drös med ungar, jag drack lite kaffe o Kasper sov så gott i vagnen :-)
O på vägen hem så kom jag på det perfekta fredagsmyset.....Tacos.... :-) Så jag bestämde träff med Martin på Ica efter att han slutat jobbet..
Vi handlade lite o sen gick vi hem..
O vid ca 15-tiden så kom Jonas kompis Alice o hennes pappa o hämtade honom, o så åkte dem till badhuset.. Jag följde med vännen Jenny till vårdcentralen, nu e fina Jenny en del av oss - vaccinerad.. :-)
När jag kom hem så fixade jag i ordning med lite bilder på datorn o sen drog jag vidare till Eva, vi tog oss 2 glas vin o fixade lite med min blogg... Nice...!
O såhär blev den.. :-)
Funderar kanske på att fixa till lite saker, men det kan jag ta en annan dag..!

O så var det Idol.. Ja, Erik e ju riktigt bra... Jag hoppas dock att Calle vinner, eftersom Erik kommer komma så enormt mycket längre om han inte vinner.. Han kommer slå stort om han inte vinner... :-)
Go Erik...!


I dag tog vi lite alla lite sovmorgon, stackars Kasper har sovit så oroligt p.g.a den dumma hostan han haft nu i ca 3,5 månad :-(
Så trötta e vi allt..
Jag o Jonas gick i väg förut o handlade lite godis till i kväll.. O så mötte vi upp Eva o Kevin en sväng oxå.. :-) 
O om en stund så ska Martin i väg o spela fotboll, e en Cup i Tibro i dag.. Jag o barnen blir hemma, tycker inte det e så bra att släpa ut lille Kasper bland en massa folk med tanke på den smittohärd som går just nu.. Vi här hemma e ju vaccinerade men inte han..
O det skulle vara så förödande om han skulle smittas - vill inte utsätta min vackra prins för livsfara...!
Barnen e ju mitt liv, mitt allt... Vill inte riskera något...!

Men jag håller allt tummarna här hemma, o hoppas att dem gör riktigt bra i från sig :-)

Jag o barnen ska däremot få lite besök av David, Therese o Isabelle lite senare.. Stackars Isabelle ramlade i går o slog i huvudet, så dem fick åka in till akuten o tejpa..
Så i dag tar dem det lugnt..!

O så e ju svärmor i Malaysia - ska bli sååå spännande o se vad hon får med sig hem till barnen :-) jag vet ju redan nu att det kommer vara en hel del riktigt fina saker... :-)
Hon e sååå rar mot barnen..!

O i kväll när Martin kommit hem så blir det Dansbandskampen, om jag gissar rätt hahaha, i alla fall ifall Martin får bestämma :-)

Nu kom svärfar, så jag får vara lite social hihihi..!

Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0