Torsdag i dag..

Nu sitter jag här i soffan med Sabina o tittar på teve, o fina Kasper har nyss ätit en stor skål gröt, han e sååå duktig med maten nu.. :-)
2 mål mat om dagen, resten ersättning - som snart ska bytas till välling..
Gaaaaaaaahhhhhhhhh, shit våran lilla kille har blivit så stor nu att det börjar bli dags för välling..
Vart tog tiden vägen??

Har tagit några kort i går o i dag på oss här hemma... :-)

Såååå fina bilder...!

Världens finaste prinsar...


Kasper med moster Sabina :-)


En väldigt bestämd Kasper duschar med pappa :-)


O fina Kasper i Jonas gamla brallor :-) såååå söt ju...


Nu e det dags för en kopp kaffe igen :-) sååå gott ju...

     Sitter o väntar på en inbjudan till Ericas 25-års kalas ;-) hela familjen väntar på det faktiskt, så nu hoppas vi att hon ska ha ett kalas...!
Martin frågade mig i går vid matbordet när vi ska till Erica på kalas haha... Jag svarade att hon kanske ska bjuda in oss först, men att jag allt sagt åt henne att ens 25-års dag måste firas :-)
     Nu firade ju inte jag min, men jag hade faktiskt planerat ett kalas, men det kom visst en födsel emellan haha..
( ingen pik alls Erica...hihi... )

I dag e en lugn dag, ska inte göra så jätte mycket.. Syster Sandra kommer hit i e.m o jag ska försöka hinna med ett pass på gymmet, hann inte det i går.. :-(
O så ska jag bjuda familjen på lite gott till middag, blir en överraskning ;-)

Nu ska här tittas lite på teve....

Tjing.! 


Kommentarer
Eva

Va snygg din blogg blev nu, tack för en trevlig kväll.

Kram

2009-12-04 @ 22:28:42
URL: http://regeenas.blogg.se/
sandra

snygg design du fått till :-)

2009-12-05 @ 08:01:13
URL: http://morsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0