Underbara snö :-)

I dag när vi vaknade så var det snö ute :-) sååå mysigt..!
Försökte ta några fina kort på Jonas på väg till dagis, men tyvärr så har jag universums dummaste kamera för tillfället.. Den bara vägrar att ta bra bilder..
När jag var på förfest innan årsfesten för ett tag sen, så hade dem vi var hos ett biorum.. Jag gick in där för att se hur det såg ut, men jag såg inte mycket eftersom det var så mörkt, jag hörde dock någon där inne, så jag slängde fram kameran o tog ett kort i mörkret - o vips, så fanns det ett helt rum på kortet hahaha...

Men nu i dag så ville inte kameran, det blev bara en mörk bild med alla Jonas reflexer på hahaha..
Snyggt va??  (måste tillägga att det INTE var såhär svart ute när vi gick till dagis)

Dumma, dumma, dumma kamera..!
O så har jag kommit åt någon knapp, så mitt i rutan på kameran så e det en annan liten ruta med några konstiga skalor av något slag.. Ser ut ungefär som ett rörligt statistik diagram. (heter det så???)
Hur som helst så driver det mig till vansinne....!
Skit..!

Ändrade lite inställningar på kameran o lyckades få denna bild...
(såhär ljust var det ute när jag tog den fösta bilden)
Men då e den väldigt suddig i närbild...!


Någon som vet hur man gör med kameran?? Jag har en digitalkamera som heter Casio Exilim tror jag...

Jaja, nog om det...
Tog några bilder på fina Kasper i går när han låg i soffan o mös med en liten leksak han fått av Martins kusin Malin, e ju bara för söt...!


O såååå lik pappa nu hahaha...!

O i går på kvällen när Martin kom hem, så for jag i väg till vännen Jeannette en stund :-) sååå himla trevligt..
Vi satt i soffan, drack te o pratade massor medan brasan brann för fullt o ljusen var tända överallt..
Ja, dem har verkligen fått det fint i huset nu..!
Tack Jeannette - var skönt att bara få vara Irene för en stund.. :-)

I kväl e det gymmet som gäller :-) spinning kl 18:30, såååå laddad e jag... :-)
Ska köra som aldrig förut..!

O min fina Martin :-)
Han e så glad, mysig o kramgo..!
Längtar tills han kommer hem från jobbet, så jag kan få krypa in i hans famn för en stund..
Känslan när han håller om mig sådär, gör mig alldeles varm i kroppen..!
Tack älskling, för att du e du - o för att du e så underbar. :-)

Nu ska jag återgå till kaffet innan Kasper vaknar o vill ha gröt..! :-)

Tjing.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0