Våran dag :-)

Ja, det hela började med att jag försov mig hahaha, så Jonas blev visst hemma från dagis i dag.. Inte riktigt meningen, men jag behövde verkligen sova - annars hade jag inte sovit sååå gott..!
     Men så ringde telefonen, det var Jonas vän Alice.. Hon ville leka.. Så jag for upp riktigt fort, in i duschen, i med snabb frukost o efter någon timma var vi på väg :-)
Så blev det pulka åkning i denna fina snö...! :-)

Självklart var kameran med...







Sååå fina dem e här :-)
Ska skicka denna bilden till Alice mamma, då blir hon glad.. :-)

O när vi kom hem, så konstaterade jag att Jonas behövde bättre vantar o ordentliga vinterskor :-)
När vi handlade kläder inför vintern så sa både jag o Martin att det troligtvis inte skulle komma någon snö, så varför köpa ordentliga kängor - så vi köpte fodrade vanliga skor, räcker ju mot kylan..
Men, ja så kan det gå..
I väg for vi i alla fall o köpte skor o vantar...
Snygga va???



Vi hann även med lite handling på Ica innan det bar av hemåt igen...
Väl hemma så var det dags för middag..
O medan vi sitter där o äter i godan ro, så slänger jag ett öga på fina Kasper som sitter i babysittern intill...
O det här e vad jag fick se...
Hahahaha..!

Hahaha, han sitter o suger på sin stortå... Fräsch kille... Hahahaha..!

När han sen fick syn på mig ordentligt, så blev bilderna följande... :-)




Vilket litet charmtroll :-)
Sååååå söt ju...  :-)

O nu e det dags för nattning av barnen, sen blir det lite teve-tittande..
Blir nya Wallander i kväll... Myyyys..!

Tjing.

 

 

 



Kommentarer
Eva

Vilka mysiga kort.

Kram på dig!

2009-12-17 @ 17:20:32
URL: http://regeenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0