Alla hjärtans dag..

Då e det alla hjärtans dag idag, mysigt :-)
Vi ska åka iväg en sväng o äta ute o mysa till det lite hela familjen.. Berättade för Jonas att vi skulle ut o äta o varför då svarar han, hm jag vill ta med mig Albin.. Haha, jag skrattade, men Albin e sjuk så det går inte svarade jag.. Då säger Jonas bestämt, okej men då vill jag ta med mig Erik... Erik e Martins kompis haha...
Här trodde jag att vi var dem han tycker om, men shi fick jag, han ville ta med sig Erik. :-)
Så söt han e...

Igår var jag ute med Jenny m.fl, det var kul.. Kändes dock lite ovant att vara ute o glida när man inte e det så ofta.. Fick många blickar oxå, hm...
Det var iaf en salig blandning på människor :-)
Men nu får det dröja ett tag till nästa gång, känner mig helt slut idag när jag var ute så sent..

Har försökt att få tag i min mamma en stund nu, tänkte att man kanske skulle bjuda hit dem på lite fika imorrn så dem får se hur vi bor... Dem har ju faktiskt inte varit här något sen vi flyttade..

O förresten så hittade Martin kameran igår så blir väl lite bilder inlagda här snart, måste bara lista ut hur man gör nu igen, jag e ju inget datasnille direkt hahaha...

Tittade i almanackan imorse, försökte komma på ett bra sätt att få tiden att gå, e ju som sagt väldigt lång tid kvar.. Men det gladde mig att det bara e ca 1,5 månad kvar så ändrar vi till sommartid :-) låter ju himlans mysigt... Då borde ju våren komma snart fastän snön fortfarande ligger på backen..

Nä, nu ska jag klä på Jonas så vi kan börja bege oss iväg... Glad alla hjärtans dag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0