Älskade hyperemesis :-)

Precis så heter det jag lider av, hyperemesis... Så fint..
Ja, ännu en dag av ständiga mys hängandes över toalettstolen, så underbart.. Men har varit på KSS idag o hämtat tabletter som förhoppningsvis ska vända allt detta åt mig.
Hade dock lite ketoner i urinen, vilket inte e så jätte bra men om jag lyckas med tabletterna så slipper jag inläggning vilket vore väldigt skönt.. Vi ska ju ha besök o allt på lördag. :-)
             Imorrn ska jag oxå till läkarn, ska kolla mitt onda o se om det kanske e foglossning o så ska det tas prover på ketoner igen o se vad som hänt.. Så jag håller tummarna för att det går bra..

Jag har sagt att jag vill ha minst 3 barn, men ska det bli ett tredje så e det Martins tur att vänta barn nästa gång, det e ju helt uppenbart att detta inte e min grej :-)

Låg vid teven imorse o tittade på reprisen av Oprah o där var Celine Dion med o sjöng en sång, en sång om att trost att det e jobbigt osv så ska man kämpa på.. HA, vilket skämt tänkte jag o garvade lite för mig själv.. Lätt för henne att sjunga, jaja hon syftade inte på mig men ändå.. Kändes inte så jätte uppmuntrande att höra dem orden när jag hade maratonlöpning till toaletten just då... :-)
O om jag kunde beskriva hur hungrig jag e, min stackars mage e helt tom.. Tänker på min stackars bebis oxå, hoppas den mår bra o får det den behöver iaf.. Skulle vilja ge den något riktigt gott som.....pizza lr hamburgare kanske lr varför inte en väldigt god kebabbaguette.... Ojoj, vad gott allt det där lät, för nu blev jag inte ännu hungrigare hahaha..

Martin o Jonas busar lite i soffan :-) så söta dem e.. Jonas har spindelmannenkläder på sig :-)
Jag o Jonas var o köpte jätte fula löständer på Willys idag på vägen hem från dagis, alldeles brungula, men han ville ha dem.. Så dem har han sprungit runt med överallt hahaha..

Jag har skrämmande nog gått upp väldigt många kilon denna gång jämfört med när jag väntade Jonas men nu har jag gått ner 2 kilo dessa dagar :-) måste ju säga att det kanske inte gör så mycket, det kommer ta mig ca 15 minuter att gå upp dem igen hahaha..

Nä, nu ska jag fortsätta titta på dr Phil, han pratar om bra saker idag, om  mobilanvändning medans man kör bil.. Koncentrationen minskas med 91% när man använder mobilen under körning.. Det tåls att fundera på..
En mamma berättade om sin dotter som dog i en bilolycka för att personen i den mötande bilen använde sin mobil o då missade rödljusen o sen körde in i hennes dotters bil, flickan dog omedelbart..
Läskigt...

Ska umgås lite med Martin oxå innan han försvinner iväg på träningen nu....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0