Äntligen helg....

JAA, nu e det helg... Ska bli underbart att vara ledig lite, jag har jobbat en hel vecka nu, jippi..!
Ja, när det varit som det varit så får man vara glad för det lilla.. :-) 
Nu sitter jag på jobbet o ska strax ta bussen hem, ska bli skönt. O idag ska jag inte göra något alls, lr i alla fall minsta möjliga.  Funderar dock på att ringa min mamma ikväll, tänkte att dem skulle få komma över imorrn på lite fika o om dem inte kan det så tänkte jag att vi ska åka till Martins mormor o mysa lite ifall det passar.. Vore kul att hitta på något när det e helg o inte bara sitta hemma..

Fick förresten tag i mvc idag o fick en läkartid på onsdag.. Ska bli så skönt att få veta varför jag har så ont, men barnmorskan trodde att det e foglossning, kanske inte så jätte kul men vore kul att få veta vad det e....

Ja, nä nu går min buss om ca tio min så nu måste jag sticka... Hem ljuva hem...
Känner mig nästan lite mysig idag hahahahaha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0