Hejsan...

Jaha, då har man skaffat sig en blogg nu då, undrar vad man ska skriva :-)

Just nu sitter jag o väntar på att kl ska bli 15 fär då ska vi till doktorn med Jonas, han har varit sjuk i snart en vecka o har en jätte jobbig hosta o feber som inte vill ge med sig.. Stackarn :-(

Har haft min lillasyster Sabina här på besök i nya lägenheten, har bott här i snart 2 veckor, den e så fin.. Sen e jag väldigt förälskad i våran fina fondvägg i vardagsrummet, får lägga in lite bilder sen.. Måste hitta kartongen med digitalkameran i först bara...

Annars så har jag semester denna vecka, hade tänkt hitta på massor med roliga saker med jonas nu när man e ledig men så blev det inte, däremot så har jag hunnit känna bebisen sparka som bara den :-) Skulle så gärna vilja titta in i magen o se hur bebisen har det där inne... Ska lägga ut lite bilder sen, men jag måste erkänna att jag e mycket större den här gången än när jag väntade Jonas haha.. 
Så magen har allt vuxit mycket bara de senaste veckorna.. 
Jaja, men nu ska jag ta mig en titt efter kameran så jag kan slänga in några fina bilder :-)



Kommentarer
Anonym

JIPPI!

Så roligt att få läsa vad du gör om dagarna (även om vi pratar typ jämt) man kan ju missa något annars.

Kramar

2009-02-12 @ 20:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0