Jobb idag :-)

Ja, då har jag jobbat idag :-) gick jätte bra, tror att jag har en bra dag idag... Var kul att komma tillbaka, dock var det en del av kollegerna som påpekade att jag blivit större haha, självklart e det kul att det syns o så men jag blir allt lite nervös för hur jag kommer att se ut i Juni, om jag ska vara såhär stor redan nu.... Blir en spännande vår..
      Idag var vi med klassen i Skara, gick runt lite, åt på Teglaskolan o sen var det ett besök på ungdomsmottagningen men där fick vi vuxna inte vara med utan vi satte oss på Gustavssons fik... En väldigt lugn o skön dag med andra ord o imorrn blir det ett besök till badhuset, det gillar jag.. :-)

O om en stund så ska vi till mvc, då ska jag väga mig :-) undrar hur mycket jag har gått upp sen sist....? Ska mäta magen o lyssna på hjärtljud, ska bli kul...  

Jonas har varit hemma idag med Martin, för dem e sjuklingar för tillfället men imorrn ska dem nog gå till jobb o dagis.. Jonas har fortfarande sin besvärliga hosta, tycker inte om den alls. Det låter så hemskt när han hostar o ibland slutar han inte hosta förrän han nästan kräks, det e lite läskigt.. Får väl ge det ett par dagar till innan jag frågar om råd.. Dem säger att hostan kan hålla i sig ett tag men det borde ju finnas någon medicin eller så som han kan få ifall det inte vill ge med sig.. Han har ju visserligen bricanyl men den verkar ju inte hjälpa så mycket... Jaja, det blir nog bra....

Idag e nog faktiskt en väldigt bra dag, måste erkänna att jag faktiskt känner mig riktigt glad o nöjd med tillvaron idag :-) Känns konstigt, har inte känt mig såhär glad o nöjd sen innan jag blev gravid haha.. Härligt det känns, ska nog be min Martin att ta några fina tjockis bilder på mig, nu när jag känner mig så nöjd med tillvaron :-) 
     När jag väntade Jonas så tog jag så gott som inga bilder alls på den växande magen, vilket jag ångrat i efterhand men nu har jag insett att jag faktiskt gjort samma misstag denna gången oxå... Har ju visserligen bilder på min mobil men dem kan jag ju inte sätta i album direkt haha...
Måste ta tag i detta nu, så jag har lite tjockis bilder sen....

Nu ska jag spela lite spel med Jonas, han vill spela något gammalt spel från McDonald´s tror jag :-)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0