Martin o Jonas leker krig...

Jajamen, Martin o Jonas e i full gång med att leka krig, e ett väldans liv här hemma :-) O så sitter jag här o försöker prata i telefonen o skriva, inte så jätte lätt direkt... Hihi..!
Dem e så söta, jätte förkylda o leker krig så nu hamnade Jonas på toaletten i en hostattack, söt..
Ojdå, nu blev jag iväg ropad till toaletten av Jonas o vad hittade jag där? Lite kräks, stackarn har hostat tills han kräktes...
    O Martin har hamnat vid spisen :-) me like..!

På jobbet var det lugnt, en ganska skön dag trots att en lärare var sjuk. Jag blev allt nervös när jag kom till jobbet o insåg att hon var sjuk, det betyder att jag ska ta över lite av hennes jobb... AAHH, var min första tanke, men det slutade himlans bra o jag måste erkänna att jag e nöjd med vad jag åstadkom...

Imorrn ska jag ringa till mvc o fråga lite ang mina smärtor i magen, kanske e bra att kolla upp så man vet vad det beror på.. Börjar bli tjatigt nu med smärtan :-) Men men...

Ska fortsätta prata med min vän i telefonen nu o sen blir det maaat... Mm, mat e riktigt smaskigt... :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0