Min lilla kille....

Ja, idag har varit en lugnare dag o inga spyor förutom en o det tror jag beror på att han drack coca cola med kolsyra. Annars så har han legat i soffan hela dagen o tittat lite på teve, han har sovit lite mitt på dagen oxå.. Jag däremot har sprungit som en skållad råtta fram o tillbaka mellan lägenheten o tvättstugan, jag har ingen aning om hur många maskiner jag har tvättat, jag ljuger inte om jag gissar på 15, jag e helt slut..
Blev ganska mycket kuddar o täcken att tvätta efter gårdagens bravader :-) Men det bästa nu e att allt e rent.. Imorrn ska vi ta ett storstäd oxå, blir härligt när det e klart..

Nu ligger Martin o Jonas i soffan o tittar på Cops, deras favoritprogram :-) O jag ska snart titta på Unga Mödrar, det tycker jag e kul... Kanske för att jag själv var en ung mamma från början, nu e jag tyvärr inte så ung längre haha..
O dem där kilona jag pratade om förut som jag hade gått ner, dem har jag nog gått upp nu... Känner mig inte lika smal längre som jag gjorde i början av veckan :-)
Annars sitter jag o funderar på vart vi kan ha fått magsjukan ifrån....?

I maj ska jag testa något nytt, för jag e ganska säker på att man kan sätta igång en förlossning om man springer upp o ner i trappan till källaren, gisses vad den e brant haha, så nu vet vi vad jag sysslar med i maj :-)
O på tal om det så gissar jag på att min bebis lider av kraftig hicka så som den skumpar runt där inne. :-)

O min fina förlovningsring börjar kännas aningen tajt på fingret, undrar hur länge jag kan ha kvar den.. Blir ju så naken utan den...
Nä, nu ska jag fila mina naglar lite o sen blir det teve-tittande o sen sängen, åh så skönt det ska bli.. Tror nog att sova e bland det bästa som finns :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0