Min rara lilla sjukling...

Idag har min lilla kille äntligen kunnat äta lite, så skönt.. Vi har t.o.m varit ute i friska luften lite, det behövde han verkligen efter nästan en vecka inomhus.. Var ju så fint väder idag oxå..

Nu e Martin iväg o spelar en träningsmatch, så trist att vi inte kunde förlja med :-( Jonas blev riktigt ledsen när jag sa att vi skulle stanna hemma, han sa att då kunde ju inte Martin höra när vi hejar på honom, så charmig han e... :-)

Nu ligger Jonas i soffan med sin spindelmannen filt o tittar på teve med mig, mysigt...

O jag känner mig ganska seg faktiskt, kan bero på gårdagen :-)
Kl e inte mer än snart halv sex o jag skulle lätt kunna bädda ner mig för natten.. Så härligt att vara pigg haha..!

O så har vi stor handlat idag, närmare 3000 kr på bara mat o sånt. Känns jätte skönt att ha det gjort o nu har vi mat i enorma mängder, så härligt..
Vi har sån där Coop grej så man slipper lägga upp alla miljoner varor på bandet, jätte bra tycker vi.. Men kanske inte idag hahaha, fick ju en sån där koll, så det var bara att kasta upp alla varor på bandet i alla fall o sen packa ner allting igen.. Ja, det tog lite tid o hon i kassan såg inte heller så glad ut när hon insåg hur många varor vi hade att packa upp :-) O så hade vi självklart glömt "blippa" på micropopcornen haha, inte alls pinsamt.....

Ska fortsätta titta på teve nu, börjar snart en film på 5:an med Chad Michael i :-) den måste jag se!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0