Min sjuka kille.... :-(

Här ligger min stackars kille i soffan med magsjukan :-( Tycker så synd om honom..
    I natt kl 01:30 vaknade vi av ett udda ljud, våran lilla Jonas kräktes i våran säng... Så det var bara upp o tvätta Jonas o fixa sängen.. Jonas har bara varit magsjuk en gång tidigare o då var han 5 månader.. Så nu har stackaren legat i sin säng hela dagen o kräkts.. Vi har hela badrummet fullt av täcken, kuddar o annan tvätt som vi håller på att tvätta upp.

Så nu återstår o se vem av mig o Martin som drabbas först :-) spännande med en magsjuka på väg....
Nä, nu ska jag titta till min lilla kille, tror han sover.. Det e bara det han har gjort idag, kräkts o sovit... Känns så trist att han åker på precis allting, han har ju precis blivit frisk från sin besvärliga förkylning med jätte hög feber o hosta.. Nu har han varit sjuk till o från i ca 3-4 veckor..

Men så fin han e min lilla prins.. :-)





Kommentarer
Michaela

Åååå så söt han är våran jonas :-)

Thea kommer få en snygg man ;-)

2009-02-25 @ 23:41:43
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0