Sjuklingarna...

Då var man hemma igen från jobbet... Hämtade en trött o seg Jonas från dagis, ska ta tempen på honom i kväll, har vi otur så e han sjuk fortfarande.. O inte nog med det, sen kommer Martin hem vid halv fem med 39 graders feber.
Ja hade han lyssnat på mig imorse o stannat hemma från jobbet så hade han kanske mått bättre nu men nej, han gick till jobbet trots febern. O nu ligger han nerbäddad i sängen o mår dåligt...
Nu hoppas jag att han stannar hemma imorrn istället, tror inte att det e så lyckat att gå sjuk till jobbet..

Nu e syster Sandra här o bjuder på fika :-) hon borde komma oftare hihi... O om en liten stund så kommer Martins bror David hit med sin dotter, dem ska hämta en leksakstelefon som dem glömde här för några dagar sen..
       Själv ska jag nog bara sitta här o ta det lugnt, det gör så ont i bäckenet o ryggen, känns som om jag ska gå av... :-(

Men min dag har återigen varit bra, det var mycket trevligt på badhuset, jag agerade badvakt o åt en smörgås :-) sen bar det av till skolan igen..

Nu ska jag fika med gästerna...


Kommentarer
pernilla

halloj!! ja det e inte roligt alls, men det böjar ju bli bättre, men inte bara vi som e sjuka ser jag!! hoppas ni mår bttre snart.. jo det är väl så! men bara vänta o se, patrik vill ej veta kön jag vet faktskt inte, vi ska ju t lidk denna g så får ju veta om vi vill, me får se tåls att tänka på har några v kvar tills ja behöver bestämma mig, nej mådde prima med savannah men nu blir allt värre med tiden inte kul alls. hur går det med ddå?? med gravven o så?? ha d gott.. hälsa hem. kramar

2009-02-17 @ 18:10:23
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Michaela

Gör du inget annat än att äter?

Tjokis!!!

2009-02-17 @ 20:40:05
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0