Söndag idag.....

Ja, då var det söndag igen, tänk att helgen går så fort.. Vi har som sagt haft det lugnt o skönt i helgen, idag har jag inte gjort många knop alls..
Sov till tio tror jag men låg kvar i sängen till kl elva, så skönt med en seg morgon.. Pratade lite med min mamma i telefonen oxå när jag åt frukost..

Jonas kompis Elise har varit här ett tag o lekt med honom, men nu e dem inne hos hennes mormor o morfar o leker, det känns som om Jonas blivit för stor nu när han kan gå hem till en kompis ibland o leka. Visserligen bor vi vägg i vägg med hennes mormor o morfar men ändå, man e ju inte med längre.. Känns så väldigt stort, men kul.. Dem e lite söta dem två, dem gillar att kramas o pussas ibland oxå :-) vet inte riktigt hur det ska sluta haha.. Jag o Elises mamma sa att om dem fortfarande leker vid 14-års ålder så får dem sluta umgås då :-) annars kanske jag blir farmor i väldigt unga år haha..
Nä, dem e söta...

Martin ska iväg på träning sen o jag ska fixa naglarna o försöka göra dem snygga, dem faller snart isär haha.. O nu ringde min vän Pernilla precis, hon o hennes dotter kommer hit om ca 30 min blir skoj. Lilla Savannah blir ju 1 år snart, ska bli jätte kul att gå på kalas.. :-)

Tror nog att det blir tidigt i säng ikväll, jag e helt slut idag fastän jag inte gjort så mycket.. Kan vara att jag sov längre än vanligt o att dagen förskjutits lite med mattider o så mot hur det brukar se ut, men det e väl det som e charmigt med helgen.. Att bara få vara..

O nästa helg så kommer några kompisar hit på pizza o melodifestivalstittande, så det e kul att ha något att se fram emot.
O på tal om melodifestival så måste jag säga att det var det sämsta jag sett. Mollys låt var fin o EMD var okej men resten var ju bara skit.. Nä, hoppas det blir bättre nästa vecka..

Igår kväll när Martin var ute så satt jag i telefonen med min vän Michis o vi tittade lite på youtube, vilka läskiga saker det finns där. Hon visade en kvinna som varit utomlands o kommit hem med en larv innanför skinnet på huvudet, fy vad äckligt.. O så fanns det bilder på små vanskapta barn :-( stackars, tycker allt lite synd om dem.. Egentligen ska man väl inte titta på sånt när man e gravid....

Usch, nu mår jag illa.. Ska ta mig ett tuggummi o slita bort Martin från teven, han spelar playstation :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0