7-års kalas idag :-)

Jajamen, idag har vi varit hos Martins bror Anders vars son hade 7-års kalas :-) mycket trevligt, o underbara Kasper sov hela tiden :-) härligt.!
Av oss fick han en darttavla o sex pilar :-)

O så måste jag berätta att jag fick mina smycken igår från smyckespartyt, såå fin jag blev :-) jag e mycket nöjd.!

För övrigt så har vi inte gjort så mycket idag, jag sov länge :-) o sen när jag vaknade så kom min vän Therese o hennes lille son Oliver 3 år hit på lite kaffe o så åkte Martin o Jonas iväg till Thaiboxningen o slogs lite :-)
      O så har vi städat o tvättat lite oxå, så nu e det rent o fint.. 
Idag har Kasper haft en seg dag o sovit mycket.. Jonas har hållt igång både hemma o på kalaset. 
Svärmor o hennes Håkan kom hit idag, o så tittade vi på ringen, den var MYCKET fin... Ojoj..!

Nu har båda barnen lagt sig så jag o Martin ska titta lite på teve innan det blir dags för sängen.. O så kan jag omöjligt förstå hur fort tiden går nu, Martin har haft semester i 4 veckor redan, blir nästan skraj med tanke på att han bara har 4 veckor kvar o sen börjar han jobba igen.. Så jag hoppas att dem närmsta 4 veckorna inte kommer gå lika fort.. 
Det betyder ju att hösten snart e här.. 

Nu ska jag återgå till Martin, tjing.! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0