Ååh, så roligt....

Då har vi varit o shoppat idag, åh så kul det var :-)
Till Kasper köpte jag 1 body, Jonas fick 1 jätte tuff tröja, lägger in en bild sen...
Till mig själv köpte jag 2 leggings vita/svarta, 1 kjol o 1 klänning, såå fina... Jenny shoppade oxå som en tok, även till mina barn, Kasper fick en jätte fin body med mumin på o Jonas fick 1 jätte tuff t-shirt, 1 slips o 1 par skor :-)
Skorna var en riktig bonus, köp 3 betala för 2 :-) jätte snällt att låta Jonas få det tredje paret när hon egentligen kunde få ett par gratis till sig själv :-)
Så rar hon e.....

När vi kom hem så fortsatte vi leka med Jenny, vi gick en promenad o sen till Olins gränd, där Jonas åt glass o sen lekte, jag njöt av en god kopp kaffe...
Efter det så kom min vän Jeannette hit o så for vi till Axvall, där killarna väntade efter fotbollsträningen o så blev vi bjudna på rikigt god mat..
Var kul att träffa dem andra "fotbollsfruarna" haha.. O Pernilla var så fin med stora magen, den har allt sjunkit lite :-) O så har vi även en annan fotbollsfru som väntar bebis, men hon har inte blivit tjock än, men det ska bli jätte kul o se henne bli det :-) såå kul med massa bebisar...

Nu har vi kommit hem sen en stund tillbaka, Jonas sover o Kasper ligger i babysittern o tittar på teve, Martin sitter här intill mig i soffan..
Snart e det dags för sängen, hoppas att jag får sova ordentligt för i morgon väntar en dag med mycket lek ifall vädret tillåter, e pannkaksfest o cykellopp, ska bli jätte kul..!
Nu ska jag återgå till familjen :-)

Här kommer lite bilder på sååå söta Kasper o kläderna vi köpte :-)


Titta så söt han e :-) 


Så fina kläder dem fick... :-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0