Alla dessa jäkla grejer överallt...

Jag blir vansinnig, överallt ligger det en massa prylar som vi egentligen inte har plats för o som vi bara puttar undan i små vrår överallt...
Nu e jag irriterad oxå o lider av sömnbrist, såå underbart..
         Men men, har för övrigt haft en lugn dag, Martin for iväg o golfade i morse men kom tillbaka tidigare pga regnet o åskan.. O så har min vän Malin varit här med en present till Kasper, jätte fina kläder :-)
Var ju jätte länge sen vi umgicks sist..

O så har jag varit på banken med min internetdosa som pajade, så nu har jag fått en ny :-) O så satte jag in Jonas spargris pengar på hans konto :-)
    O mina älskade barn, Jonas har varit mysig idag o Kasper har varit både mysig o skrikig :-) såå härligt...
O så har jag städat kylskåpet, fy vad äckligt.. Jag hatar att städa kylskåp, tycker dem e så himlans snuskiga... Usch.!

Just nu så rensar Martin upp i förrådet, Jonas lyssnar på musik o städar sitt rum, Kasper sover o jag tar det lugnt, funderar dock på att brygga lite kaffe.. :-)
O om 2 dagar så e det dags för bvc igen :-) sååå roligt..
     O på tisdag den 14/7 kommer min vän Michis hit med sin dotter o så ska dem sova här tills på lördag, blir skoj. O på onsdag  den 15/7 så kommer mina vänner Anki, Robert o lille Alfred hit en sväng :-)
har inte träffat dem sen jag o Jonas var där i november förra året..

Nä, nu ska jag sätta igång med kaffebryggandet..Tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0