Älskade Kasper...

....har inte gett oss någon sömn alls i natt.. Han vaknade som vanligt vid 2 tiden o skulle ha mat men efter matningen så gallskrek han, vid ca 5 tiden gav jag upp.. Jag lämnade rummet o la mig i vardagsrummet, jag stod inte ut en minut till.... Jag var så trött.
Jag har dåligt samvete idag men det går inte att göra ogjort. Vid 7 tiden vaknade jag upp till tystnad i hela lägenheten så då smög jag in i sovrummet o sov till 9..
Men jag e inte pigg, o värken i mitt huvud ska vi inte tala om...
   Hur som helst så ska jag till apoteket idag o köpa alvedon till Jonas, tog sista igår innan han la sig.. Men han har sovit gott i natt o nu verkar han faktiskt lite piggare, men sån e han alltid, piggare på dagen o sämre på kvällen sen.
Jag tror han känner sig så mycket bättre på dagen o då tar han ut sig helt o att det e därför han sen mår så mycket sämre framåt kvällen...

  O så har jag precis kollat barnens konton :-) älskar att se deras pengar växa...
Båda barnen får halva sitt barnbidrag insatt på kontot men Kasper har ju inte haft några pengar alls eftersom hans första barnbidrag kom idag, men nu sitter det allt en liten slant hos honom oxå :-)
Mina underbart fina barn, dem förtjänar det allra bästa :-) 
   Älskar dem så oerhört mycket, känns dock konstigt att vi har 2 barn nu :-) men såå härligt...
O min fina Martin som e en riktig toppen-pappa, han e den allra bästa...
Älskar att han även tagit till sig Jonas på ett sånt fantastiskt sätt, han e bra underbar min Martin :-)

För några år sen så var det jag o Jonas mot världen, o idag har vi 2 killar till att dela livet med, e ju helt fantastiskt..
Det trodde jag inte för ett par år sen, då trodde jag att livet skulle vara så som det var. Det e svårt att förstå att man kommit så långt som man gjort, med utbildning, jobb o familj på ca 3 år. Men jag älskar det...!
Nä, nu ska jag mysa med mina killar, lyckliga jag som har hela 3 stycken :-)
Tjing..!


Kommentarer
Mixx

Jag önskar och hoppas inerligt att jag oxå kommer att ha det så snart ;)



Miss ya.



tjing

2009-07-20 @ 12:17:31
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0