Äntligen lite kyligare väder :-)

Ja, idag e det inte sådär jätte varmt ute som det varit ett tag nu, underbart... Har ju varit såå jobbigt för Kasper....
      Idag händer inte mycket alls, vi ska bara vara hemma o ta det lugnt, kanske gå en promenad i det svalare o skönare vädret :-)
Igår kväll var jag ute med Jenny o promenerade lite, jätte skönt...
Vi var även hemma hos svärmor på middag oxå, väldigt god mat o trevligt förstås...

Nu har vi precis städat, vilket Kasper inte alls var särskilt förtjust i, då fick ju inte han någon uppmärksamhet, stackarn :-(
O nu skäller han på oss, om jag bara kunde lägga in en ljudinspelning här så kunde andra oxå höra på vår egna lilla exorsist :-) han låter nästan läskig när han skriker hahaha.. Härligt att vakna till kl halv 4 på morgonen hahaha...

Nu ska jag tycka synd om Kasper som inte får någon uppmärksamhet o dricka lite kaffe i lugn o ro :-)
O så har svärmor o hennes sambo gjort klart Kaspers fina gardin, så nu hänger den så fint i fönstret o snart e det dags för Jonas gardin :-)
Lägger in en bild på söta gardinen :-)

Sååå söt... (tycker jag i alla fall)

O så måste jag lägga in en bild på mina barn tillsammans :-) dem e ju sötast :-)


Såååå underbart söta dem e... Jag e kär :-)
O Jonas tycker det e kul att hjälpa till :-) han vill t.o.m hålla i Kasper när han skriker, så söt..

Nä, nu ska jag återgå till mitt gnälliga barn o sen kanske vi åker till Coop o tittar efter en sängmobil :-) han har ju börjat titta så omkring sig...
Tjing.!


Kommentarer
pernilla

förstår det, jag tycker med det varit jobbigt, okar ingenting, så skönt med lite svalare. ka väl fotsätta så några dagarhoppasjag. ja enpojk vore inte fel, men det vore inte en flicka hlr, men vi tror på en pojk. men vem vet=) ja det får vi göra fullt upp den närmsta v dock, men man ska nog få tid till ett samtal=) annars har ju fötterna börjat svullna , men det var nog tack vare värmen för idag är det inte mkt. sa ni gör i v då?? hörde att vi med förhoppning skulle få hjälp av martin att flytta på fre. ??!! ha d gott.kramar..ps säg grattis till din vän siom är gravid från mig=)

2009-07-05 @ 21:13:09
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
Anonym

Gud vad söta dom är!! =) kram agneta

2009-07-05 @ 22:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0