Bara 1 dag kvar :-)

Snart, snart, snart blir min stora kille 5 år.. Jisses vad dem åren gått fort :-) Ska bli jätte kul o så många som kommer o grattar, det e roligt..
O så har jag fått ihop hela 8 barn till barnkalaset på lördag :-) jätte kul.. Jonas allra första barnkalas.. Ska bli spännande, dyrt dock hahaha, men det e det värt.. Ska iväg om en stund o handla det sista, blir nog glass, maränger o colasås till barnkalaset.. Jonas e ju inte så förtjust i tårta så varför ska han behöva bjuda på det på sitt egna barnkalas, inge kul kanske...
     O så var man uppe med tuppen idag oxå, hm 3:e dagen i rad nu som jag kommit upp redan vid 8 :-) inte så illa för att vara mig o med tanke på hur mycket mindre man faktiskt sover om nätterna nu för tiden..
    O så hämtade vi min vän Michis o hennes dotter Thea igår vid tåget :-) har hittills varit jätte kul. Jonas o Thea leker så himla bra tillsammans :-)

O idag kommer min kompis Anki hit, sååå roligt. Har inte träffat henne sen i vintras..
Tyvärr följer inte mannen o sonen med henne, men det gör inget :-)

Nu ska jag byta blöja o mata Kasper :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0