Borås djurpark :-)

Dagen började sådär med regn när vi i morse begav oss till Borås men när vi väl kom fram så höll regnet upp o det blev underbart skönt ute, inte för varmt o inte för kallt, helt perfekt..
Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så jag ska få bilder av svärmor som jag kan lägga in här sen :-) 
    O så lilla Jonas åkte på feber medan vi var där, han var så deppig o ville bara hem.. Väl hemma så tog jag tempen o den visade 39,6... Stackars Jonas, han e verkligen sjuk nu, han har inte ätit sen igår vid lunch men han dricker i alla fall o så fick han i sig en halv isglass i Borås..
På vägen hem därifrån så stannade vi på MAX o åt, mycket gott :-)

När vi var tillbaka i Skara så sprang jag till Ica en sväng o köpte morötter o popcorn :-) blir gott till en film i kväll... 
Nu kom svärmor med en liten gullig apa till Kasper :-) hon vann den i Borås. O Martin vann en orm o en pingvin till Jonas, han blev så glad.. Så nu har han dem i sängen bredvid sig..
Ska titta till honom om en stund.. 
Nu ska jag titta på teve o umgås med Martin.. Men ska försöka få in några bilder redan i morgon om jag hinner... :-)
Tjing..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0