Bvc idag....

Våran stora kille, väger nu 4616g o e 57 cm lång :-) såå skojigt...
Visade även Jonas utslag o hon tror att han fått en reaktion på den höga febern han haft sen i lördags..
   Förutom det så har vi haft våra vänner Therese o Stefan o deras son Oliver här på lunch idag, det var mycket trevligt.. Så trevligt att dem bjöd över oss på middag i morgon kväll, ska bli jätte trevligt...
Tyvärr har vi inte kunnat göra så mycket annat, det har regnat hela dagen.. Men Martin o Jonas drog på sig regnkläderna o gick till lekparken i regnet :-) jag hade gärna följt med, men tyvärr så har jag inga regnkläder...

Nu ska jag titta runt lite på hemnet.se o sen blir det till att natta barnen..
O ska jag visst lyssna o titta på när Martin o Jonas brottas eller som Jonas kallar det, bråkas... :-)

Måste lägga in några bilder på Martin o David, tog dem igår kväll...
Syskonkärlek hahahaha





Hahaha, vilka killar... Jag o Jenny skrattade som tokar, man måste se det :-)
Sånna härliga killar....
O min Martin e helt fantastisk, tänka sig att vi har barn tillsammans :-) underbart..! Känns helt fantastiskt, jag e världens lyckligaste :-) O snart ska jag spöa Martin, Jonas behöver snart min hjälp där inne hahaha..!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0