Duktiga jag :-)

Idag har jag varit riktigt duktig... Har varit ute o gått 2 ggr med båda barnen, storstädat, rensat Jonas garderob o fixat toaletterna, vilken härlig lördag :-)
Martin har jobbat hela dagen, så jag har haft barnen för mig själv :-) underbara barn..!
Fast Jonas var iväg en sväng till sin vän Ludvig o lekte lite :-) han åkte sparkcykel o skateboard... Han hade jätte kul...

Måste säga att dagarna går fort nu för tiden, förstår inte var all tid hamnar någonstans.. Vissa dagar gör jag ingenting men ändå går dagen så himla fort.
Alla dagar handlar om Kaspers mattider :-) o det e häftigt hur snabbt 3 timmar kan gå när man egentligen inte gör så mycket.. Spännande..!

O nu ska jag titta på Sommarkrysset med Martin o Jonas, Kasper e oxå med men han blundar, han verkar inte sådär jätte intresserad :-)
     Imorgon ska vi till Martins mormor o morfar, ska bli jätte kul. Hon fyllde år idag men vi kunde inte komma eftersom Martin tackat ja till jobb idag.. Hoppas bara att vädret blir fint o att Martins ena moster kanske kan komma dit med sina barn så Jonas kan leka med dem, hade han verkligen gillat..
Ska återgå till familjen nu..
Ska ta lite kort på mina prinsar sen :-) känns länge sen sist hahaha...
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0