En ny dag, nya tag...

Idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på.. Ifall vädret håller i sig så skulle det kunna bli en sväng till lekparken :-) vore trevligt.
Martin har åkt iväg till Ardala på barfotafotboll (tror det heter så) o blir där ett par timmar o sen ska han jobba på travet, så idag e jag ensam nästan hela dagen med barnen... Fast Michis o Thea e ju här oxå..
Kasper har blivit badad o nu sitter Jonas i badet oxå :-) han e så söt som badar i Kaspers badbalja :-)

Känner mig lite trött efter igår, blev ju väldigt sent..
O när jag o Michis var på väg tillbaka från våran promenad så hörde vi en massa oväsen, o strax utanför oss var det ett väldans liv, ungdomar som slogs som idioter.. Då måste jag undra, varför??
Allvarligt talat, att slåss på det sättet, ena killen låg ner på asfalten o verkade vara frånvarande men ingen gjorde något, ingen ringde..
Jag försökte ringa 112, men ingen svarade.. Det tycker jag e bra, att ingen svarar när man ringer..
Men efter en stund så vaknade killen till o sprang därifrån..
  Skumt.!
Jag hoppas att det gick bra för killen i alla fall. Men jag måste säga att jag tycker att dessa slagsmål känns väldigt onödiga..
Samtidigt tycker jag att det e fruktansvärt korkat av dem att inte kolla den där killen, tänk om det hade hänt något allvarligt, o så lät dem honom bara ligga där, kunde ha slutat riktigt illa..

Nä, nu ska jag ta tag i dagen, måste dock lägga in några bilder på stålmannen o spindelmannen :-)
Såå fina.!





Måste dock säga att det känns lite skrämmande att både spindelmannen o stålmannen kom på besök..
Men trevligt.!
     Nu ska jag äta frukost o hoppas på att Kasper vill somna en stund...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0