En sån härlig dag :-)

Idag har det varit fullt ös.. Började dagen kl 07:00 efter en god natts sömn, (första gången på länge) jag fixade i ordning oss allihopa o Martin gick till jobbet :-)
Vid ca 8:30 så gick jag, Jonas o Kasper en liten promenad, såå mysigt.. Vi kunde inte vara ute så länge för vid 11 kom David med Isabelle som jag skulle passa ett par timmar, ringde Jenny igår kväll så hon infann sig oxå vid 11 så jag slapp vara ensam med de 3 barnen.. Vi umgicks lite innan min vän Michis, hennes kille Jesper o hennes dotter Thea + 3 av deras vänner kom hit.. Då gick vi o åt lunch, sen fikade vi lite o sen var det dags för lekparken :-)
    Efter stunden i lekparken åkte Michis o c/o vidare medan jag, Jonas, Kasper, Jenny o Isabelle gick hem, vid lekparken träffade vi även våra vänner Carro o hennes son Leo, dem följde oxå med oss hem..
Väl hemma var det dags för middag..
David kom o hämtade Isabelle strax innan jag serverade middag o så åt vi 5 som var kvar.. :-)
Sen bar det av ut igen, dags för cykellopp :-) jätte kul ju...!
Men Kasper var inte riktigt lika intresserad som jag o Jonas så vi blev ute ca 1,5 timme.. Väl hemma igen så har Jonas ätit lite kvällsmat o jag tittar på förlossningskliniken :-)

Nu ska jag strax natta barnen, första natten utan Martin sen Kasper föddes.. Han började kl 08:00 o slutar kl 09:00 i morgon bitti...
Spännande, men lite läskigt hahaha..!
Nu måste jag fortsätta med barnen... Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0