Födelsedagsmys...

Då har vi varit iväg på födelsedagsmys hos Martins mormor o morfar :-) jätte trevligt.. Vi har ätit gott o myst hela dagen, tyvärr så kom åskan o regnet men det avtog efter en liten stund..
Jonas hade hoppats på att Martins kusiner Arvid o Axel skulle dyka förbi o leka med honom, men det hanns inte med...
Men en riktigt bra dag :-) såå härligt..
E så skönt att komma hemifrån oxå, man e ju så mycket hemma nu för tiden.. Men nu i veckan så ska min vän Michis o hennes dotter Thea till Skara sommarland o sova i husvagn, så man kanske hinner med en liten fika o lekstund med dem om vi nu inte följer med dem till Skara sommarland, beror på vilken dag dem ska dit...
O så ska jag försöka hinna med lite shopping med Jenny oxå, jag måste ha nya leggings, e ju såå skönt att springa runt i dem hemma...
O Martin ska jobba dygn i veckan, blir spännande för honom, har han bara gjort en gång tidigare :-)

Nu ska jag glo runt lite på internet o kanske gå en sväng med Jenny sen..


Jag har världens finaste barn, älskar dem mest av allt :-) mina underbara prinsar :-)
Här kommer en bild på underbara (förvånade) Jonas...  :-)



Min underbara kille.. :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0