Fortfarande fredag :-)

O vi har varit i lekparken med barnen o Jenny, sen gick vi o åt lunch.. Mycket trevligt att sitta ute i solen o äta :-)
När vi kom hem så var det dags för lille Kasper att få mat... När Kasper var nöjd så fick jag på mig bärselen o så gick vi ut med barnen så Jonas fick cykla lite på sin nya cykel :-) Han e så duktig..! Han ser så stor ut där uppe på cykeln...
   Så kom Martin hem strax innan 18, då gick jag hem igen o gav Kasper mat igen o så kom dem andra hem efter en stund o nu står Martin i köket o lagar mat.. Blir visst en sen middag idag, men så får det bli varma härliga dagar :-)

Har tagit några bilder på barnen idag :-) dem e världens finaste....







Nu ska jag återgå till dem andra. Har ju även fått hem senaste Wallander filmen :-) så den ska det tittas på ikväll, behövs nog lite godis till det oxå, tror jag :-)
Tjing..


Kommentarer
Mixx

men sjukt snygg man är då...not...hahaha

Dom är så fina barnen :)

2009-07-19 @ 16:14:04
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0