Giftermål :-)

Precis så e det, min svärmor ska förmodligen gifta sig idag... Självklart e det jätte kul i så fall men tycker det e lite trist att ingen blivit bjuden, utan vi fick ett samtal av David som hade läst det i tidningen... Lite trist men framför allt jätte kul för dem :-)
Har allt en del funderingar i huvudet just nu :-)

O älskade Kasper har ont i magen, stackarn. E faktiskt lite synd om mig o Martin oxå, vi lider av huvudvärk haha..!
Men men, det e det värt.!

O så längtar jag tills på tisdag, när min vän Michis o hennes dotter Thea kommer hit, ska bli jätte roligt.. Hoppas bara att vädret blir lite finare så vi kan hitta på något, förutom regndans...
    Nu ska jag strax gå o sluta fred men Jonas, vi bråkade för en stund sen.. Ibland e det lite synd om honom när jag har så dåligt tålamod nu för tiden. Jag orkar liksom inte tjata eller ta vissa diskussioner. Jag tycker att han ska förstå det, fastän han bara e snart 5 år hahaha..
Ja, det e inte lätt..!

Så det ska jag göra, o så ska jag titta lite på teve o kanske äta lite blåbär :-)
O så måste jag berätta om min underbart sköna promenad igår på ca 1,5 timme, underbart.. O fort gick det o vilket håll jag fick hahaha, skönt att jag inte e otränad i alla fall haha..
Men det kändes bra efterråt.. Ska kolla upp priserna på gymmet här intill o så ska jag väl ge det en chans oxå :-) måste hitta någon annan stackare som oxå vill bli av med lite fläsk eller bara ta hand om sig, kan ju ses på olika sätt :-)
 
Nu ska jag ta över Martins jobb, han försöker somna Kasper :-)
Tjing.!


Kommentarer
Erica

Jag hänger gärna på kampen om att bli av med fläsk..:)

2009-07-11 @ 12:58:29
Mixx

Wohoo snart kommer vi ;)

2009-07-12 @ 13:49:34
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0