Godmorgon :-)

Jaha, då var man uppe med tuppen, i alla fall jag o Kasper, dem andra sover.. Nu ligger Kasper intill mig o pratar lite :-) såå söt.
Har kommit på att han nog trivs allra bäst när han får ligga naken med bara blöja :-)

O idag ska vi hämta min vän Michis o hennes dotter Thea vid tåget, ska allt bli kul o leka lite. Var väldigt länge sen sist..
Ska nog åka hem till min systers lägenhet sen oxå o låna lite sängkläder, kan allt behövas :-)

Nu vaknade Jonas, så vi ska väl bege oss till köket o äta frukost.. 
Får helt enkelt skriva mer senare.!  


Kommentarer
Mixx

Bara timmar kvar :P

2009-07-14 @ 11:03:22
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0