Händer idag då??

Dagen började 07:30, jag o Kasper klev upp då, matade honom, röjde runt lite här hemma, vek tvätt, tömde diskmaskinen o dammsög.. Sen vaknade Jonas o gjorde sig i ordning, nu sitter han o äter frukost o Martin har precis kommit hem :-) såå skönt..
Vågade inte riktigt somna igår, visste ju inte hur natten skulle bli.. Lite läskigt oxå att vara ensam med barnen...! Men det gick bättre än vad jag trodde, Kasper vaknade var 3:e timma som han brukar, så det var skönt.. 
Var nervös att han skulle vakna o inte kunna somna om, hade varit lagom kul o vara själv då hahahaha...

Idag har jag fotat min familj, Jonas e nyvaken o försöker se galen ut ´haha... Kasper bjuder på ett leende, alldeles nybytt o redo för dagen o Martin, ja han e bara snygg :-)







Min fina familj.. :-) Visste inte att man kunde älska såhär, dem e det finaste jag har..
Lyckliga jag o mina 3 underbara killar :-) 

Nu gnäller den yngsta killen, får ta honom nu :-)
Tjing.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0