Härliga fredag... :-)

Idag for Martin iväg o spelade golf medan vi andra fortfarande sov här hemma :-) när vi vaknat o ätit så tog jag med barnen på en promenad, handlade lite mat o blöjor o en sängmobil till Kasper, såå fin :-) o så spelar den en jätte gullig liten melodi, går att pausa den oxå :-) sånt gillar jag....
O så har svärmor varit här lite o gosat med Kasper... Sen när Martin kom hem så tog jag barnledigt någon timma o gick en promenad med Jenny, tog sen en kaffe.. På vägen hem sen så köpte jag några Sklt-tidningar från Jonas födelsedag o Kaspers födelse, så att min mamma, svärmor o Martins mormor kunde få de bilder dem inte hade, så rart av mig :-)

Sen var det dags att göra sig i ordning för kl 17 gick vi på middag till Therese o Stefan o barnen, det var trevligt o väldigt gott :-)
Tror att jag åt lite fär mycket hihi..!
På vägen hem handlade vi lördagsgodis..
Nu har vi varit hemma sen ca 1 timme tillbaka, Jonas sover o Kasper har badat o nu ska han äta, sen e det dags för sängen för honom oxå :-)

O i morgon när jag vaknar så ska Martin jobba hela dagen, får se vad vi hittar på då..! Hoppas på bra väder så vi kanske kan gå en sväng till lekparken eller så kanske vi kan besöka någon :-) det vore kul..

O så har våra vänner Eva o Johans son Douglas blivit 1 år idag :-) tänk så stor han blivit... Snart dags för dagis :-) såå kul.
Stort grattis :-)

Nä, nu ska jag återgå till filmen som Martin lånat av Stefan :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0