Härliga måndag....

Idag började vi dagen redan kl 8 :-) har inte hänt sen innan Kasper föddes haha.. O så begav vi oss till Skövde o Biltema, där handlade vi en sak till Jonas present o en saftkanna :-) härligt att komma hemifrån lite.
Sen for vi hem o åt lunch, efter det så messade min vän Jenny o frågade om jag ville fika med henne o hennes sambo Offe :-) klart jag ville.. Martin o Jonas for iväg till thaiboxningen o Kasper sov, så jag tog Kasper i vagnen o begav mig runt hörnet haha, till Nockes...!
Så kom Martin o Jonas dit efter thaiboxningen :-)
Vi hade mycket trevligt.

O nu sitter vi o väntar in Jenny, vi ska titta på film o ta 1 glas vin, ska bli jätte trevligt :-)
Martin o Jonas ska titta på en egen film som Jonas hyrt...

O i morgon ska vi till Skövde o plocka upp min vän Michis o hennes dotter Thea, dem ska komma hit i några dagar, ska bli jätte trevligt..
O så ska vi en sväng till KSS o lämna tillbaka bröstpumpen, sittringen o TENS-apparaten hahaha, det e ju bra att jag inte har lånat hela BB :-)

Nä, nu ska jag fälla ihop strykbrädan o plocka undan lite innan Jenny kommer...!
Tjing.!


Kommentarer
Mixx

Hej hjärtat :)Vi ses om några timmar. det ska bli så kul att se er och få titta på lilla Kasper.

Det ska bli så sjukt roligt att få umgås igen.

puss

2009-07-14 @ 01:28:53
URL: http://mixia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0