Ingen rast o ingen vila....

I natt har jag inte sovit många timmar alls, e vaken nu men ska nog lägga mig igen... Stackars Kasper lider i denna värme så nu drabbades min sömn, låg vaken halva natten med honom...
Martin gick upp tidigt o har tagit Kasper ett par timmar så jag har fått sova, såå snällt...

O igår kväll kom ovädret tillbaka, det spöregnade, åskade o blixtrade om vartannat :-) nästan lite obehagligt när det blir så intensivt, så jag satt vaken tills det värsta ovädret lagt sig..
Vi hörde barndbilen o fick senare veta att det brann i Skara, usch o fy så obehagligt...

O så var jag ju på smyckesparty igår, jätte skoj.. Så nu har jag beställt lite smycken :-) såå trevligt.. Jag ska bli så fin haha..
Funderar på om jag kanske ska vara värdinna i september när vi funderar på att ha ett till :-) var ju så trevligt.. Kändes dock väldigt konstigt att gå hemifrån utan barn, satt ju o lyssnade efter barnskrik o sånt hela tiden..
Tyvärr så hade Martin det tufft med en väldigt gnällig Kasper under den stunden som jag var hemifrån....
       Efterråt så gick vi till David o Isabelle o grillade, det var jätte trevligt, Martins pappa var oxå med o barnen badade i Isabelles nya pool :-)
Jag o Kasper låg inne en stund medan jag ammade o sen var vi oxå ute bland dem andra en sväng :-)

Idag ska vi nog inte göra så mycket, hade tänkt åka till Axvalla marknad men vi får se. Dem ville att Martin skulle jobba där idag men han ringde i morse o sa  nej eftersom vi inte sovit så mycket i natt o framför allt jag.. Så det känns kanske lite dumt att åka dit men det skulle vara väldigt kul, vi får se framåt eftermiddagen..

Nä, nu ska jag lägga mig igen, har sååå ont i huvudet... Tjing.!


Kommentarer
angelica jonsson

Hej!! jo med oss är det bara bra,men Abbe lider i värmen och nätterna är jobbiga.

Får ju inte sova mycket ju.

kram

2009-07-04 @ 15:36:24
URL: http://ikamedtre.blogg.se/
pernilla

hej.



vet inte om det var du som skickade till mig sto anonym men kändes som du, kanske ä helt uteoch seglar.

hur går det med värmern för er alla? de ska ju tydligen gå över till nästav så jag hoppas för fullt =) jag mår piss i värmen, orakar inte nått, och svettas julvt ihjäl. men bara 5 v kvar nu,. woho! och bara 6 dagar kvar till huset. ännu mer woho, ska bli så skön att komma i ordning och ur all skit som man lever i hela tiden nu.

trött nu, varit borta 2 dagar i rad nu.puh. kram

2009-07-04 @ 19:31:06
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/
FRIEDA

Ååh va skoj att du ev vill ha smyckesparty!!:)

Du kanske är sugen på att ha det snart..?

Får du ihop ett gäng med köpglada smyckesälskare,så behöver du själv kanske inte köpa ngt..Du får ju 10% av det som säljs ut i smycken!!!

Hör av dig bara vettu!!!

Kram FRIEDA

2009-07-06 @ 17:26:52
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0