J-a huvudvärk...

Denna huvudvärk tar kål på mig, jag står inte ut.. Varannan dag huvudvärk o varannan dag mår jag toppen, gissar på att det e sömnbristen som e orsaken, men det e jobbigt ändå..
      Jaja, igår var vi i alla fall på lekparken, har massa goa bilder därifrån :-)
O idag ska jag inte göra så mycket, ska snart gå en sväng med Kasper, måste till apoteket  o Ica..! O Jonas ska hitta på något "hemligt" med Martin, spännande... :-)
Skulle haft besök av min mamma o resten av familjen igår, men tyvärr så blev det inte så.. Lite trist, men vi får träffas en annan dag helt enkelt.. :-)
Nu kommer bilderna från lekplatsen, så fina dem e alla 4..!











Så fina dem e :-)
Jag o Kasper tittade på medan Martin o David lekte med barnen :-)

Nu ska jag klä på Kasper o bege mig ut i duggregnet med våran vän Malin :-)
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0