Jaha, då var det fredag igen...

O igår hade Kasper en helt fantastisk dag, han var bara mysig o skrek knappt alls :-) o vad vi njöt, o tur var väl det för den här dagen har absolut inte börjat lika bra..
Nu ligger han här bredvid mig i soffan o skriker för full hals... Underbara Kasper..!
     Nu kom pappa Martin o tog över, så snällt...
Man känner sig så himlans hjälplös, o så kan jag bli riktigt förbannad när någon kommer fram med ett leende o frågar om Kasper skriker (o oftast händer detta mitt i hans skrikande) Då blir jag vansinnig, ursäkta men hör dem illa? O det e jätte kul som hjälplös mamma när någon flinar dig rätt upp i ansiktet.
Jag vet att det inte e illa menat o att folk kanske inte tänker på att dem gör så, men jag kan inte låte bli att bli ledsen.

Jaja, nog om detta nu.!
Idag ska Martin till våra vänner Pernilla o Patrik, han ska hjälpa dem att flytta. Dem har köpt ett hus i Axvall o sen när dem e klara så kanske jag o barnen oxå kommer över en sväng. Vore kul o se hur dem ska bo :-)
    Hade velat ta en låång promenad idag, men just nu regnar det o sen e ju inte Martin hemma, så vi får se om jag hinner med..
O så känns det som om jag ska åka på migrän :-( får väl vänta en stund o se, kanske får springa iväg till apoteket om en stund.
Nä, nu ska jag göra annat, får skriva mer sen.!


Kommentarer
Malin

Om du är ensam ikväll kan jag komma och göra dig/er sällskap en sväng? :P Vore mysigt! =) Ring.. Puss

2009-07-10 @ 13:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0