Jippiii...

Ok, nu har jag fått svar här på bloggen ang en träningskompis i jakten på att bli av med fläsket :-) Jippiiii... Så Erica, ring mig så diskuterar vi detta lite närmare, jag har ju inte ditt nr :-) o har du inte mitt så finns jag på eniro :-)

Har för övrigt precis varit på apoteket o köpt magdroppar till Kasper, så vi får se om dem fungerar, vill ju inte att den lille killen ska behöva ha så ont...
O så har vännen Jenny hört av sig, mina smycken från smyckespartyt har kommit :-) Jippi... 
   Så fin jag kommer bli :-)

O stora stolta Jonas ska hjälpa Martin att laga lunch nu :-) härligt stolt han e nu.....

O så har vi tittat på en kommande semester nästa sommar :-) lutar åt legoland....
Så måste jag även berätta att svärmor nu gift sig med sin Håkan :-) trevligt...! Får bjuda över herr o fru Jonsson på lite mat någon dag...
Nu ska jag lägga ner våran sovande Kasper, så hoppas jag att han får sova en stund, nu när han skrikit hela morgonen..
Tjing..!


Kommentarer
Frieda

Hoppas du blev nöjd med smyckena!!?!

2009-07-12 @ 13:09:06
URL: http://barahenneslilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0