Jonas 5 år :-)

Nu har min fina kille blivit 5 år :-) o här har det firats hela dagen :-)
Dagen började med frukost på sängen o tre paket, 2 paket från oss o 1 paket från Michis o Thea... Av oss fick han en cykel o en hjälm o av Michis o Thea fick han en brandbil som sprutar vatten o tillhörande Walkie Talkies...
Han blev mycket glad...



Vi var även tvungna att prova cykeln :-) vilket visade sig att Jonas e en fena på att cykla utan vare sig stödhjul eller annat stöd :-) våran duktiga kille... Han föll dock några gånger men var snabbt uppe igen o cyklade runt, runt o runt överallt..
Såå underbart att se...!




 O så lite bilder från kalaset förstås... Såå trevligt :-)
Jonas har precis blåst ut ljusen :-) Simon o Thea skymtas lite oxå :-)
 





O så lite bilder från tidigare på dagen, innan allt firande började :-)
Bara måste lägga in en bild på Kasper när han myser i sängen på morgonen :-)


O så lugnet före stormen :-) sån härlig lugn stund i soffan :-)


Ja, då var denna underbara dag över... Min stora kille har blivit sååå stor...
Älskar min familj mest av allt, har haft en helt underbar dag... O vi alla har haft så trevligt, helt fantastiskt...
Nu ska jag ut på en härlig promenad med Michis o Jenny :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0