Jonas barnkalas..

Nu e barnkalaset slut o jag har städat hela hemmet :-) härligt..
Kalaset gick jätte bra o Jonas var mer än nöjd, o efter kalaset så följde han med sin ena kompis Ludvig hem en stund :-)
Martin o Kasper har hängt hos hans mamma medan jag stod för kalaset, det var lika bra med tanke på ljudnivån hahaha.
Men så kul vi haft.
O här kommer lite bilder på kalaset :-)

Några mammor stannade oxå o sällskapade, inte för att jag var så sällskaplig som bara sprang runt o bryggde kaffe o hade koll på alla barnen, ett tag så var det barn precis överallt :-) men oerhört roligt...
Ser fram emot nästa år :-)













Ja, det var ett jätte bra kalas.. Jonas åkte som sagt iväg till en kompis men han har kommit hem nu.. Han blev ledsen o fick lite hemlängtan, jag tror att det blev lite för mycket för honom, stackarn :-(
Han e sååå känslig nu o gråter för allt just nu...

O i morgon bär det av till Borås djurpark med svärmor, Håkan, David, Isabelle o så vi fyra :-) ska bli jätte kul..
Nu ska jag trösta Jonas, han blev tydligen riven av Kasper nyss :-) sööt..!
Tjing..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0