Måndag igen :-)

Idag har jag o barnen tagit det lugnt. När Martin kom hem från golfrundan så gick jag o Jonas till Ica o handlade lite ingredienser till lunchen :-)
När vi hade ätit o gjort fint så åkte vi till Coop o storhandlade :-) såå härligt.. När vi kom hem så kom svärmor, David o Isabelle förbi på lite fika..
Tog lite kort på barnen då :-) så fina dem e...!

Sen var det dags för Martins fotbollsträning, då följde Jonas med, det tycker han e jätte kul.. Jag o Kasper gick hem till min vän Marie på en kopp kaffe, när vi sen skulle gå hem så ringde min vän Ulrica o ville gå en promenad, så vi gick bara hem en sväng eftersom Kasper blev hungrig :-) o sen bar det iväg ut igen..
När vi hade promenerat färdigt o åter begav oss hemåt så ringde min vän Viktoria o ville gå en sväng, så då gjorde vi det. Men vi gick ingen längre promenad med henne för när vi närmade oss hemmet så åkte Jonas o Martin förbi oss :-) så vi gick o mötte upp dem.

Blev en riktig långpromenad idag, hela 2 timmar sammanlagt, underbart..!

Har även gått en liten promenad på kvällen nu oxå :-) e ju så härligt ute på kvällarna..!

Nu sitter jag i soffan med ett glas vin o myser lite o tittar på Beck..! Snart e det dags för sängen, ska bli riktigt skönt efter dagens promenader.
Lägger in några mysiga bilder som jag tog på barnen idag.. Jonas o Isabelle ligger intill Kasper i babygymmet, såå söta, o så en bild på Kasper där man kan se lite av hans jätte söta smilgropar :-)
Tjing..!






Kommentarer
Mini

Sött att Jonas o Kasper gör likadana miner på korten :) Såå lika!

2009-07-28 @ 11:10:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0