Mina fina killar :-)

Idag har Jonas varit hos frisören o gjort sig kalas-fin, e ju bara 1 vecka o 2 dagar kvar tills han blir hela 5 år :-) Jisses så fort åren har gått.. Jag kommer ju ihåg när han var lika liten som Kasper :-)
      O våran älskade Kasper e skrikig idag :-) underbart... O jag älskar att han låter som tagen ur exorsisten hahaha...
O pappa Martin har kommit på ett bra sätt att somna Kasper på :-) han lägger Kasper på bröstet o så ligger han raklång på sängen en stund, ser sött ut...
Jag har ju som sagt fortfarande skit ont i svanskotan så jag hoppar gärna över den varianten :-)

O så kommer bilderna på mina favoriter.....

Sååå cool, denna gången blev det lila o orange/röd... snyggt!!


O fina Kasper e så himla fin i grönt :-) o jag bara älskar hans fina shorts, dem har han i blått oxå :-) såå fin..!

Nä, nu ska jag glo runt lite på några andra bloggar o sen blir det mys med familjen, har hyrt filmer idag som vi ska titta på..
Tjing..!


Kommentarer
Mixx

Dom är sååå fina :)

snart får jag mysa med lille killen och jonas igen :)

2009-07-06 @ 20:41:29
URL: http://mixia.blogg.se/
angelica jonsson

Hej!! Har en liten fråga,har letat efter solhatt till Abbe vet du var man kan köpa det till våra små godingar??? kram

2009-07-06 @ 22:41:07
URL: http://ikamedtre.blogg.se/
pernilla

Läcker Jonas ei håret!! =).. Höll färgen bättre denna g? Ja jag uppdaterar lite nu men kommer försvinna 3 v igen från Fredag. Har inget nät i huset på 3 v. Tack för detta, uppkattas =) lånet av din herr altså =). Hu går allt annars, med barnen, pojken osv? njuter ni av semesterni hop=)..

Ha d gott.. kramar

2009-07-07 @ 11:21:59
URL: http://lifeaspernilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Irene

Lycklig, sambo & mamma till 3 underbara prinsar..

RSS 2.0